Jika Blood test korang menunjukkan masalah pada LIVER??!!..Sila baca

Baru menerima perkhabaran sahabat masuk hospital kerana heart attack pagi tadi.

Awal tahun ini sahabat saya  tunjukkan  dia punya blood test dan result menunjukkan bahawa dia ada masalah pada Liver@Hati

Saya  syorkan beliau untuk membuat Liver & Gallbladder Flush (LGBF) tetapi beliau gagal buat disebabkan muntah minum Epsom Salt(ES) pada hari ke 6 dan terus berhenti buat protokol LGBF walapun saya menasihati beliau buat balik protokol LGBF seberapa segera.

Dalam blog saya ada mention walapun kita perokok tegar ..Heart Attack tak akan berlaku jika halangan pada Liver tiada dan kebetulan pula sahabat saya adalah perokok tegar dan juga pemakan animal protein.


Sahabat2 yang buat blood test dan tunjukkan ada masalah pada hati... Jangan bertangguh lagi untuk membuat protokol LGBF. Allah sudah pun tunjukkan jalan.. mohon kita jangan bertangguh dan memberi pelbagai alasan.
(Walaupun 60% Liver korang bermasalah, result blood test masih lagi menunjukkan Liver korang OK)

Moga Allah beri kesembuhan pada sahabat saya

Nota :

Antara tanda2 batu gallstones banyak (Penyumbatan saluran hempedu dan hati)
- gastrik
- sesak nafas dan boleh menyebabkan kecelaruan degupan jantung
- jaundice (keseluruhan badan terutama lidah dan anak mata kuning)
- pertukaran warna najis nenjadi kelabu dan semakin cerah manakala air kencing menjadi lebih perang (dark brown).


Kaedah terbaik menyelamatkan Jantung anda....
Klik link di bawah :

Comments

Popular posts from this blog

Gallstones dalam Hati & Pundi Hempedu - Punca utama penyakit KRONIK yang amat jarang diceritakan dan cara MUDAH Untuk mengeluarkannya.

Cara mudah cuci kolon & usus kecil (small intestine)

"Reverse Kidney Stage" anda melalui Plan Pemakanan yang komprehensif.