TANDA2 MENUNJUKKAN ANDA MEMPUNYAI MASALAH FATTY LIVER DAN PENYELESAIANNYA

 FATTY LIVER



Tanda2 FATTY LIVER (psoriasis) pada kulit.
PERUT BUNCIT

Bagaimana terjadi.?..sebab bila lemak dah penuh di Liver..ia akan spill over ke bhg2 lain e.g di perut etc:

Dulu kalau citer pasal masalah hati..kebanyakkan yg mengalami adalah orang yang gemar minum minuman beralkohol...sekarang tak lagi... orang yang tak jaga pemakanan pun boleh terlibat sama...ia dipanggil Non Alcoholic Fatty Liver Diseases atau NAFLD.

Jika korang mempunyai masalah “Fatty Liver” , doktor biasa akan beritahu bahawa korang mempunyai  'struktur lemak' di hati. 

Doktor  biasanya akan memaklumkan yang korang  juga mempunyai batu intrahepatik yang banyak.(Nama lain bagi Gallstones yang menghalang saluran Bile Duct). 

Untuk pesakit yg kronik.. Gallstones boleh mencapai ribuan berjumlah hampir 20,000 sebelum ia menjadi bencana kepada hati.

Tidak ada kaedah perubatan moden sehingga kini yang dapat menghilangkan Fatty Liver. Korang boleh buktikan pada doktor bahawa hanya dengan buat Liver & Gallbladder Flushing (LGBF)  akan  dapat mengurangkan malah  menghilangkan masalah Fatty Liver tersebut.

LGBF ini akan membersihkan Fatty Liver  dengan cara membersihkan Bile Duct atau saluran hempedu hati dari semua Gallstones. Punca Fatty Liver yang  banyak adalah disebabkan  pengambilan protein haiwan, dairy produk, gula dan alkohol yang tinggi, serta tekanan hidup  dan tidur yang tidak cukup.

Segala masalah berkaitan kesesakan di  Liver , hanya dengan membuat Protokol LGBF secara berterusan pasti akan membaikpulih Liver  dengan sendirinya. Untuk kepastian, boleh scan selepas 6 atau 7 kali Flushing (LGBF).Doktor pasti terkejut melihat perubahan pada Liver korang.

Lagi satu...kalau korang ada Fatty liver ..peluang korang nak kena CKD atau Chronic Kidney Diseases pun besar.Dah ada kajian tau ..jangan main2. Maklumat lanjut, boleh klik link bawah:




Baca Blog di bawah untuk mengetahui kaedah mengubati FATTY LIVER


Comments

Popular posts from this blog

Gallstones dalam Hati & Pundi Hempedu - Punca utama penyakit KRONIK yang amat jarang diceritakan dan cara MUDAH Untuk mengeluarkannya.

Cara mudah cuci kolon & usus kecil (small intestine)

"Reverse Kidney Stage" anda melalui Plan Pemakanan yang komprehensif.