Perkongsian saudara Amirul selepas buat LGBF


✅Alhamdulillah syukur kepada Allah yg merezekikan saya jumpa Kaedah lgbf ni.. sbb saya bukan mencari tapi Allah hadirkan sahabat yg berkongsi.

 ✅Kaedah ni..saya baca Dan kaji, ternyata benda ni sangat bagus Dari segi teorinya..so atas bimbingan dr.mizi Dan para sahabat yg dah buat sblm ni..saya dah berjaya buat Lgbf sebanyak 15 Kali dalam masa 15 bulan.

✅banyak faedah saya dapat rasakan terhadap diri saya..saya seorang yg obesiti..pertama dulu saya selalu letih Dan lesu..tetapi sekarang rasa badan dah bertenaga Dan kurang letih.. 

✅tapi kesan yg plg baik utk diri saya adalah batuk saya dah hlhilang..Kalu dulu batuk saya susah nak hilang..sebulan tu perkara biasa, ada kala lebih Dari tu..

✅sekarang Kalu batuk2 pon x akan lebih Dari 2 minggu. 

✅Berat badan saya pulak terkawal..Dan dah stop Dari bertambah walaupon makan Masih cara yg sama..

✅ jadi kesimpulannya saya rasa lgbf ni wajar diamalkan oleh setiap org utk mencegah penyakit2 kronik Dan kekal sihat sepanjang hayat..insha Allah 😁

Lgbf 1st time okt 2021

Hasilnya lumayan pagi ni.. lgbf Kali ke 15.. ( Batu2 Dari sekitar hati Dan hempedu suksess dikeluarkan) Alhamdulillah 🤲
Lgbf Kali ke 15 Jan 2023

Gambar dis 2022

Sahabat yg kenalkan lgbf.. Mustang

Gambar sblm lgbf 2020


Protokol LGBF ..sila baca blog👇👇


Comments

Popular posts from this blog

Gallstones dalam Hati & Pundi Hempedu - Punca utama penyakit KRONIK yang amat jarang diceritakan dan cara MUDAH Untuk mengeluarkannya.

Cara mudah cuci kolon & usus kecil (small intestine)

"Reverse Kidney Stage" anda melalui Plan Pemakanan yang komprehensif.