Modern Medicine Against Liver & Gallbladder Flush (Rujuk Video)





Ada sahabat fwd video ni kepada saya untuk tanyakan pendapat...

Sebenarnya isu ni lama dah..banyak lagi sebenarnya kalau kita nak cari video seperti ini dalam youtube..

Kita kena faham bahawa modern medicine tidak akan mengiktiraf alternatif medicine disebabkan effect business Big Pharma.

Dah lama saya dengar citer berkenaan LGBF di luar sana.macam2 versi.. ada sesetengah cerita yg saya dengar tu ...buat saya senyum panjang 😃..termasuk juga yang video yang saya sertakan di atas yang terang2an promote ubat kimia spt kolesterol dll yang kita tahu membuat masalah besar kepada liver kita..

Makluman semua kepada sahabat2.
Harap sahabat2 semua tidak perlu pun memaklumkan kepada Dokter berkenaan LGBF ni..kenapa perlu maklum kpd mereka yang jawapannya kita pun sudah maklum dan terus membuatkan kita down bila mendengar jawapan mereka.

99% modern medicine tidak akan bersetuju dan menentang kaedah ini kerana ini kaedah alternatif..Jawapan dari mereka pun kita dah agak ..99% mesti akan against mengatakan kaedah LGBF ini scam,tipu dan sebagainya...siapa tipu siapa sebenarnya ya..yang pasti TIADA istilah cure dalam modern medicine hanya treatment sahaja.. 😁

Hanya tuan2 sahaja yg boleh menilai tahap kesihatan tuan/puan selepas buat LGBF..saya tiada kepentingan apa2... malah tuan2 & puan2 pun boleh beli barangan di luar semua dan saya tidak pernah memaksa untuk membeli barangan di AktifOtak ...Saya buat blog ni pun semuanya atas dasar ingin membantu dengan rujukan dari MEDICAL JOURNAL...hanya tuan sahaja yang menentukan kalau saya ni benar2 scammer dan ianya tak perlu lama pun...sebulan 2 dan dapat trace saya ini penipu dan yg peliknya group WA semakin bertambah menjadi 9 tidak termasuk telegram 😁

Saya bukan against modern medicine cuma satu sahaja peringatan saya kpd tuan/puan..Kita bertanggungjawab 💯 ke atas diri kita. Jangan serahkan diri bulat2 kpd 3rd party yg pada realitinya mereka kadang2 pun against dengan apa yg mereka bawa.

Owhh ya. .soalan terakhir ...agak2 mana la datangnya gallstones pada Day 7 dan pembentukan gallstones bukan semalaman terjadi.Kalau LGBF ni scam & bolehkah kita nafikan sahabat2 yang sihat dari berbagai2 penyakit termasuk yang selamat dari pembedahan gallbladder dsbnya.

Sebahagian kecil sahabat2 yang telah elok GOUT & disertakan no HP.
Tuan/puan boleh hubungi sendiri.👇👇


#DontBeABlindFollower

BACA 👇👇👇👇👇

Comments

Popular posts from this blog

Gallstones dalam Hati & Pundi Hempedu - Punca utama penyakit KRONIK yang amat jarang diceritakan dan cara MUDAH Untuk mengeluarkannya.

Cara mudah cuci kolon & usus kecil (small intestine)

"Reverse Kidney Stage" anda melalui Plan Pemakanan yang komprehensif.