Kenapa Detoksifikasi Badan menggunakan Kaedah AktifOtak perlu untuk anak2 Istimewa.(Hydroksigen)


✅Pakar analisis rambut dari Australia, Dr Igor Tabrizian berkata, logam berat dalam badan kanak-kanak autisme hanya boleh disingkirkan melalui proses detoks. Ia selaras dengan kaedah yang dilakukan oleh AktifOtak untuk detoks anak-anak Istimewa termasuk autisme.

✅Arsenik, kadmium, kromium, plumbum dan merkuri antara logam yang mempunyai tahap ketoksikan yang tinggi  yang sangat membimbangkan yang ada kepada anak autisme.Logam berat sebenarnya merosakkan tisu saraf dan otak.

Dr Stephanie Canale

✅Terdapat banyak penyelidikan yang menunjukkan korelasi antara logam berat dan autisme, bahasa reseptif dan ekspresif, ketidakupayaan pembelajaran dan isu tingkah laku,”  Dr Stephanie Canale, doktor perubatan keluarga dan pengasas Makmal Laktasi.

✅ “Kadar logam berat yang tinggi dapat ditemukan pada rambut atau darah,” kata pakar psikiatri di Hospital Surabaya Dr. Soetomo.Logam berat, seperti merkuri  juga  didapati dalam asap kilang, kadmium pula terdapat dalam asap rokok, cat, dan sisa bateri dan plumbum pula dalam asap kenderaan bermotor.


✅Kadar keparahan Autisme Dikaitkan dengan Beban Logam Toksik dan Tahap Glutathione dalam Sel Darah Merah.

🔥Gambar di atas adalah enam makanan yang mengandungi toksin yang anda mungkin tidak pernah ketahui. Ia termasuk serbuk yang digunakan dalam roti untuk sebagai agen penaik yang digunakan dalam bahan letupan, plumbum.
🔥Logam toksik bersembunyi di dalam coklat bar termasuk yang dibuat oleh Lindt
 🔥Bahan kimia yang digunakan dalam pemetik api juga ditambah kepada nuget ayam sebagai pengawet
🔥Serbuk yang digunakan dalam bahan letupan ditambah kepada mufin dan roti untuk membuatnya naik

                   Merkuri dalam Ikan




✅Pre/post-natal exposure to microplastic as a potential risk factor for autism spectrum disorder.




Comments

Popular posts from this blog

Gallstones dalam Hati & Pundi Hempedu - Punca utama penyakit KRONIK yang amat jarang diceritakan dan cara MUDAH Untuk mengeluarkannya.

Cara mudah cuci kolon & usus kecil (small intestine)

"Reverse Kidney Stage" anda melalui Plan Pemakanan yang komprehensif.