Kenapa bila saya buat flushing LGBF Gallstones tak banyak keluar macam sahabat2 yang lain.Apa silapnya??!

Badan setiap individu berbeza.Kita tidak boleh samakan hasil Flushing seseorang sama dengan yang lain.Ada yang pertama kali buat flushing terus menghasilkan Gallstones yang banyak dan ada yang tidak. Ia juga banyak  bergantung kepada keadaan usus anda dan juga faktor seperti tahap samada congested Gallstones di Liver & Gallbladder korang.

Ada beberapa faktor yang menghasilkan Gallstones yang banyak.Diantaranya adalah seperti di bawah :

1.Ikut benar2 Protokol yang diberikan.
2.Usus yang bersih.
(Individu yang mempunyai penyakit kronik biasanya mempunyai usus yang bermasalah)

Tiada istilah Flushing yang kurang berjaya selagi kita benar-benar mengikuti Protokol yang disediakan. Jangan risau ....yang kurang menghasilkan Gallstones sebenarnya flushing tersebut telah melakukan GROUNDWORK untuk persediaan next Flushing Sebab itu apabila korang melakukan flushing yang seterusnya akan menghasilkan Gallstones yang banyak. (Pengalaman saya sendiri yang telah membuat Flushing lebih dari 10x, sebanyak 30% tidak menghasilkan Gallstones yang banyak)

Kunci kejayaan LGBF adalah dengan terus membuat Flushing sehingga Gallstones benar-benar berkurang dalam  interval jarak masa 3 minggu atau 1 bulan (minima). Selepas itu, memadai dengan buat maintenance flushing 2x setahun.

More Info  untuk mengeluarkan Gallstones, klik di bawah :👇





Comments

Popular posts from this blog

Gallstones dalam Hati & Pundi Hempedu - Punca utama penyakit KRONIK yang amat jarang diceritakan dan cara MUDAH Untuk mengeluarkannya.

Cara mudah cuci kolon & usus kecil (small intestine)

"Reverse Kidney Stage" anda melalui Plan Pemakanan yang komprehensif.